Vertrek naar Rostock - Reisverslag uit Rauma, Finland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Vertrek naar Rostock - Reisverslag uit Rauma, Finland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Rostock

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

09 Juli 2007 | Finland, Rauma

Hoi Allemaal,

Zoals het er nu voorstaat vertrekken we vandaag richting Rostock in Duitsland waar we woensdag aankomen en de dag erna gaan we de grote plas over richting Baltimore, USA.

Hopelijk zijn de biertjes daar wat goedkoper want Finland is met € 6,= voor een biertje wel wat duur voor een arme student, verder is het weer niet best hier dus maar hopen dat we richting Florida wat bij kunnen bruinen.

De sfeer aan boord is gezellig en dat moet ook als je zometeen 2 weken onafgebroken moet varen over die grote oceaan.

Onderweg gooi ik er nog wel een berichtje tegenaan.

groetjes

Ol.

  • 09 Juli 2007 - 11:40

    Natalie:

    Zo zo dat is niet niks 6 euro voor een biertje!! Maare!! 2 weken over de oceaan zeg.. dat is wel even varen! Gelukkig dat het er idd gezellig is! Veeeeel plezier!!!! En heeeeel veel suc6!!

    xxxx

  • 09 Juli 2007 - 13:12

    Marjet:

    Heel veel Succes!!!
    En idd 6 euro is wel niet goedkoop nee :O!!!
    Njaaa tot over een paar weekjes:P
    Liefs Marjet

  • 09 Juli 2007 - 16:40

    Lisa:

    yow olly,
    dat bier is echt wel ontzettend duur zeg.
    hoe is het werk dar eiglijk is het zwaar?
    of lukt het wel. ik hoor het nog wel.
    kuzz lisa

  • 09 Juli 2007 - 17:07

    Steffi:

    hey olie,
    wauw!!mooi schip!!
    zo te zien en et lezen is het echt leuk daar!!:)
    ik hoop echt dat je nog naar spanje komt man want dan verveel ook ik tenminste niet zo!!nou ik hoop dat al die weken niet te lang wordt enz maja
    kuzzie van ztevvi

  • 09 Juli 2007 - 17:15

    Lidwina:

    hoi Oliver!

    hartstikke leuk dat je het zo naar je zin hebt! We missen je nu al! Geniet maar flink, en tot binnenkort!

    Groetjes!

  • 09 Juli 2007 - 19:02

    Kelly:

    Hee Oliver!!
    Zo te horen gaat het allemaal goed en heb je al een lange reis achter de rug.. Nog heel veel plezier en succes =)

    Groetjes Kelly!

  • 09 Juli 2007 - 21:21

    Kirsten:

    Hey ol,

    Hoe gaat het daar op die grote sloot? Hier gaat alles goed, koen en ik vertrekken vrijdag met mijn familie naar cyprus op vakantie... :D

    Daar heb ik echt super veel zin in en ik kijk er erg naar uit. Maar hoe dichter de dag komt dat we naar cyprus vertrekken, hoe dichter de dag komt dat koen ook voor die grote vijver kiest... Eigenlijk heb ik altijd nog een beetje moeite mee, maar ik zal er aan moeten wennen he...

    Ik hoop dat je het daar naar je zin hebt! Mis je thuis erg? En Didi? Hoe is het nou om zo ver weg te zijn? Ben je al aangekomen (of afgevallen)? Eigenlijk heb ik zo veel vragen...! Maar ik zal ze wel bewaren voor als je terug bent...

    Ik wens je nog veel plezier daar, en laat maar veel van je weten ;)

    Liefs,
    Kirsten
    (en ook wel van koen :p(denk ik,
    want hij is hier nu niet:P))

  • 10 Juli 2007 - 11:35

    Laurens:

    Ouwe fanaat, al veel grote vissen gezien =D? Ziet er echt super uit op die foto's, wat een boot zeg! Heel veel plezier en hard werken jongen, niet te veel naar de mooie vrouwen in florida kijken, want die verstaan jou toch niet ;)!! Het ga je goed jongen, succes

    kus, Laurens

  • 10 Juli 2007 - 19:33

    Terry:

    Hoi Oliver,
    Wat mooi jouw foto's, kunnen we ook wat mee genieten van je grote avontuur.
    Straks de grote plas jongen naar Florida, wat fantastisch, das wat anders dan vissen aan de vest hier in Hulst, he.

    Heel veel plezier, en geniet maar jongen!!

    kus, Terry, Jan en de kidz

  • 11 Juli 2007 - 07:45

    Eddy:

    Hoi Oliver, ik zie dat je vandaag om 08.15 uur bent aangekomen in Rostock en ligt aan de papierterminal.
    Hier weer een dagje liggen en dan.............. eindelijk de grote tocht.
    Veel Plezier



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Rauma

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 134484

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: