Amerika bereikt - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Amerika bereikt - Reisverslag uit Baltimore, Verenigde Staten van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Amerika bereikt

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

22 Juli 2007 | Verenigde Staten, Baltimore

Hoi Allemaal,

We zijn bijna in Amerika, Baltimore. Vandaag was het goed weer 24 graden en een matig zonnetje, maar er staat wel een heftig windje met windkracht 6 dus we slingeren flink heen en weer, maar eigenlijk vind ik dit wel leuk. Dit geeft echt het gevoel op zee te zijn en de golven beuken flink op ons in, dus mijn gezicht zat vol met zout van de golven en ook mijn haar zat vol dit is de charme van de zee...!

De 23e vlieg ik dus terug naar Schiphol en zal jullie dan nog wel enkele leuke foto's laten zien.

groetjes

Ol

• 22 Juli 2007 - 13:34

Rosanne:

Hey buurjongen,
    Ben blij te lezen dat je het leuk vind!
    Zorg maar dat je morgen veilig in Nederland terug aan komt!

Groetjes je buurmeisje

• 22 Juli 2007 - 19:48

Natalie:

Heeeee wereldreizigerrr!!

eindelijk in the united states of americaaa!!! Yeahhh..
    morgen is het dan wel al voorbij.. want dan vlieg je terug naar het vertrouwde landjee! Maar ik geloof wel dat je het flink naar je zin heb gehad!!!! :D
    Nou als je terug ben dan bel je nog wel is op! En spreken we maar is af! Dan ken je die coole foto's showe!!!

Kus!!

• 23 Juli 2007 - 08:27

Harry:

Hallo Oliver,
    Nogmaals, ZACHTE landingen !
    Alvast proficiat met jouw moeder.
    Dubbele redenen om een biertje extra te nemen op de goede ervaringen en afloop , en natuurlijk de verjaardag van je moeder.
    Groeten uit Breda
    Harry