Kerstritje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Kerstritje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Kerstritje

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

21 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

Vandaag belde TOS weer, ik vertrek vrijdag naar Eemshaven (Delfzijl) en daar stap ik op de Waterstroom, een sleepboot van 25 meter.

Ik ga een weekje varen als stuurman, en we bevoorraden schepen die windmolens neerzetten in het nieuwe windmolenpark boven de Waddeneilanden. 1 Januari kom ik weer naar huis!

Groetjes!

• 21 December 2010 - 19:36

Sooof:

Topppiee!! Lekker geld verdienen kerel ;)

Zie je op de nieuwjaarsborrel in vlis haha:D

xxxxx

• 22 December 2010 - 08:32

Hendrik En Nicole:

Oei, met Kerstmis dus niet thuis! Vinden je ouders vast jammer! Maar het zal op de boot ook wel gezellig zijn zeker?
    In elk geval, het allerbeste en geniet er van!

• 22 December 2010 - 17:38

Janny:

nou das ook wat niet thuis met kerst.
    ook een lekkere familieman hoor,
    maar toch een goede vaart.
    groetjes

• 22 December 2010 - 19:02

Marga:

Hoi,

Wat leuk voor je!
    Wel koud hoor. In ieder geval prettige dagen op zee. Wel speciaal "Kerst op zee".

Groetjes

• 22 December 2010 - 20:49

Rieke:

Hee Ol, ben je er niet bij bij het kerstdiner??!! Jammer! Maar veel plezier! Groetjes!!

• 23 December 2010 - 12:08

Marino:

nie verkeerd, zo'n weekje slepen! enjoy!
    gr marino

• 23 December 2010 - 13:58

Rbogaert37zeelandnet:

Hallo Oliver
    Je berichtje net gelezen je gaat naar de Eemshaven in Delfzeil jammer dat je niet thuis bent met de feestdagen en het is zolang geleden dat ik je heb gezien, had je eigenlijk wel eens verwacht .nou ja jij vind het leuk dus wens ik je een goede vaart groetjes OMA

• 04 Januari 2011 - 10:12

Denise Van De Walle:

hallo oliver, gelukwensen voor het nieuwe jaar voor jou en je familie.
    we zijn terug van de cruise en wil je laten weten dat we volop genoten hebben van de verwennerijen aan boord. alles loopt gesmeerd aan boord, de kamer altijd in orde, het eten, overheerlijk, ben dan ook een paar kilo's verdikt. Yannick schreuder, jonge nederlandse assisent dining room ontmoet, eerste keer dat hij mee is en vond het ook allemaal prettig, misschien kom je elkaar nog eens tegen.
    we volgen je wel weer op de volgende cruise, dat weet ik wel van opa. Groetjes aan allemaal en succes verder in je loopbaan