Zomervakantie en het vakantie-eiland - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Zomervakantie en het vakantie-eiland - Reisverslag uit West-Terschelling, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Zomervakantie en het vakantie-eiland

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

25 Oktober 2011 | Nederland, West-Terschelling

Hoi,

Tijdje geleden dus ik dacht ik vermaak jullie even met een kleine update, ik heb afgelopen zomer gevaren op de Waterstroom 2 weken op/af. In mijn verlof mega veel plezier gemaakt, en aan boord ook eigenlijk net zoveel plezier gehad! Foto's zeggen genoeg lijkt me.

Helaas werd ik 1 september op de hoogte gesteld dat ik 5 september niet meer welkom was op de zeevaartschool in Vlissingen, na een hoop uitzoeken en gedoe ben ik in Terschelling terecht gekomen waar ik tegenwoordig in pak naar school ga. Een jaar hopelijk, en dan weer terug naar Vlissingen.

Heel erg vervelend allemaal omdat al mijn vrienden / vriendinnetje in Vlissingen zitten, en ik dus elke week 16 uur moet reizen. Gelukkig heb ik het mezelf aangedaan door vorig jaar niet goed te leren.

Als ik weer een leuk reisje maak dan schrijf ik wel weer een berichtje!

xxx

  • 25 Oktober 2011 - 16:25

    Mam:

    En nou wachten we op die foto in "pak "incl pet graag.

  • 25 Oktober 2011 - 17:27

    Eveline:

    Hee Ol! Echt balen van Terschelling, maargoed, ff volhouden dan gaan we daarna weer met zn allen in Vliss partyen! Spreek je snel weer en veel succes met alles! Liefs, xx

  • 26 Oktober 2011 - 09:06

    Hendrik En Nicole:

    Leuk weer eens wat van je te horen! Hopelijk gaat alles goed daar op Terschelling. Geniet ervan!! Veel groetjes

  • 26 Oktober 2011 - 09:33

    Rosanne:

    Oh oooh, het party leven eist zijn tol hoor ik.
    Nou gelukkig kon je nog in Terschelling terecht, doe je best en dan kun je volgend jaar weer naar Vlissingen toe.

    gr. Rosanne

  • 26 Oktober 2011 - 11:30

    Rbogaert:

    Hoi Oliver,
    Blij dat ik weer eens iets van je hoor ja je bent ver van huis maar zoals je zelf aangeef is het ook een beetje je eigen schuld,maar van je fouten kun je leren en het is vast en zeker een goede les geweest Ja hier in Hulst alles hetzelfde gangetje met ups en dows maar dat heeft ieder een . Nou Oll de groetjes he OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, West-Terschelling

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 134501

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: