De echte reis is begonnen - Reisverslag uit Kalundborg, Denemarken van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu De echte reis is begonnen - Reisverslag uit Kalundborg, Denemarken van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

De echte reis is begonnen

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

01 Juli 2007 | Denemarken, Kalundborg

Vanmiddag om 16.00 uur zijn we vertrokken richting Denemarken. Na 2 dagen hard werken om de bokken op dek vast te sjorren en te lassen voor de prachtige zeilboten die we mee op transport nemen. Zo'n jachtje zou ik thuis ook wel willen hebben, maar nog ff werken en sparen dus.

Ik hoop in Denemarken wat foto's op m'n log te kunnen plaatsen en anders tijdens de volgende stop in Finland, Rauma.

Het eten en drinken aan boord is geweldig en ik vermaak me prima.

Jullie allemaal een prettige vakantie gwenst en tot het volgende bericht.

Groetjes

Ol

  • 01 Juli 2007 - 18:17

    Marjet !!:

    Heejj Oliver !!

    Echt heel erg veel plezier !!
    Maar dat komt wel goed :)!!
    Liefss Marjet

  • 01 Juli 2007 - 18:24

    Jan Aerts:

    Hejjhej.
    Zo te leze gaat 't goed tot nu toe;).
    Veel plezier verder.
    WERK ZE!!!
    ciao,,, groet Jan.

  • 01 Juli 2007 - 19:01

    Rieke:

    Goed bericht! Gelukkig dat je het naar je zin hebt! en leuk iets van je te horen! Succes!
    Groetjes ook van de Fam!

  • 01 Juli 2007 - 19:56

    Lisa:

    ben echt blij voor je dat je het nu al naar je zin hebt. gelukkig dat het eten ook goed is hihi wor je toch goed verzorgt. ik hoop ook dat je snel foto,s hebt
    kuss lisa en de groetjes van al je collega's en vrienden van de bruijn.
    we missen je te ERG ..

  • 01 Juli 2007 - 22:00

    Sebastiaan Poppe:

    Heej ollie, klinkt goed daarow!!

    Benieuwd wat voor weer je nog krijgt op de oversteek;)

    doe de groeten aan je kamergenoot Thijs,

    Hoorde gister van zn zus dat die bij jou in de hut zit":P

    spreek je

    poppe

  • 02 Juli 2007 - 07:33

    Nancy:

    Hey Oliver!!
    Wat leuk dat we je kunnen wolgen op je
    grote avontuur. Werk ze nog en veel plezier!
    Groet vanuit het regenachtige Hulst. Nancy, Fred & kids

  • 02 Juli 2007 - 07:53

    Mam:

    Hoi Ollie,

    Eindelijk is de grote reis begonnen.......
    Behouden vaart
    gr. mam

  • 02 Juli 2007 - 07:56

    Luka:

    Hoi grote broer,
    Waar ben je nu eigenlijk ? Zit je nog op de boot te sturen ? Quinten is weg naar kamp. We gaan deze week gezellige dingen doen met mam. We gaan naar de film, speeltuin en zwembad want het is hier geen lekker weer dus kunnen we niet naar het strand.
    Ik heb wel je slaapkamer in beslag genomen kan ik lekker tv kijken vanuit bed.
    nu ga ik weer met mijn pokemon poppetjes spelen. Want ik heb net de laatste setje gekregen omdat ik zo´n goed rapport had.
    Dag grote broer.

    Luka

  • 02 Juli 2007 - 08:06

    Eddy:

    Hoi Oliver,
    Via AIS kan ik zien dat je al voorbij Esbjerg in Denemarken bent. Zo te zien verloopt alles lekker vlotjes
    Veel plezier nog en werk ze.

  • 02 Juli 2007 - 09:10

    Natalie:

    Jeeeeejjj op naar denemarken!!

    hahaha! Echt cool dat je het naar je zin heb olliee!

    Farvel sålænge :D (Dat is deens voor Doeiiii hihi)

  • 02 Juli 2007 - 11:05

    Kim:

    Echt wel leuk da je zo iets kunt laten weten hoe het gaat:).. Veel plezierr op de bOot:)

    Groetjes, XxX Kim!

  • 10 Juli 2007 - 21:07

    B-lex:

    Hee Collega;)

    Heb de SuomiGracht nog zien liggen in de Botlek toen wij moesten laden bij Vopak Chem. Wist neit dat jij aan boord zat:O
    Is het wel Nederlandse Bemanning of zijn het ook Filipijnen?:P
    Als je in R'dam bent bel dan ff, 0630033660, kunnen we misschien nog wel even een biertje nuttigen:)

    Als we je nog een keer tegen komen roep ik je wel op via Marifoon;)

    Vandaag weer thuis gekomen, volgende week terug naar boord:)

    Hou je taai eh;)

    B-lex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kalundborg

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 134506

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: