Routine - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Routine - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Routine

Blijf op de hoogte en volg Oliver

28 Juli 2012 | Turkije, Istanbul

Hoi allemaal!

Tijdje geleden dus ik dacht even tijd voor een update. Inmiddels is er een andere kapitein aan boord gekomen voor de laatste 5 weken van mijn contract en ik ben naar mijn hutje verhuisd onder de brug. Super relaxed allemaal! We zijn sinds vertrek in Libanon naar Constanta, Antalya en vervolgens weer Constanta gegaan.

In Antalya lag de USS Abraham Lincoln, een vliegdekschip van de amerikaanse marine. Dat was wel een gaaf gezicht! 4500 bemanning zit er op dat ding, we waren na 14 uur alweer weg uit Antalya dus ik heb niks van die stad gezien.

Inmiddels liggen we weer in te drijven in de Zwarte Zee voor de Bosporus. We hebben 4 dagen in Roemenië gelegen voor lossen en onderhoud en leuk feitje is dat ik daar dus even lekker op stap kon gaan! Ik ben paar keer met de Russische machinist naar de omliggende stadjes gegaan dat was erg leuk!

Nu zijn we weer op weg naar Libanon, daarna weten we nog niet wat het gaat worden. Straks ga ik alweer voor de 6e keer door de Bosporus in 4 weken dus ik zou het wel leuk vinden als we een keer ergens anders heen gaan. Barcelona ofzo haha! Dat zullen we wel horen als we in Libanon gelost zijn denk ik zo, maar volgens mij is de kans groot dat we weer gewoon naar Roemeniē gaan.

Ik las op internet dat Ron Vlaar verkocht is bij Feyenoord en dat ze geen nieuwe verdediger gaan kopen.... Dat wordt geen succes komende dinsdag in de voorronde van de Champions League vrees ik, jammer weer.... Ik vrees dat wij op zee zitten dus dat ik de wedstrijd niet kan zien ook jammer!

Nou even kijken of er nog wat fotootjes op krijg!

xxx

  • 28 Juli 2012 - 10:12

    Janny:

    Hoi Oliver

    Alles weer goed zo te lezen,
    Je zit weeral op de helft,
    time fly wen you have fun
    Groetjes uit ulst

  • 28 Juli 2012 - 10:58

    Eveline:

    Hoi Ol!

    Leuk om weer ff berichtje van je te horen! Wat vet ook trouwens dat je straks weer naar Vliss
    komt! We gaan natuurlijk laatste half jaartje nog wel ff knallen he :D ! Ga nog ff genieten daar op
    die boot en heel veel succes nog! Tot snel, liefs xx Eef

  • 28 Juli 2012 - 14:06

    Hee Ol,:

    fijn te horen dat je het naar je zin hebt. Nog maar een paar weken, de tijd vliegt. Nog fijne weken. XXX Sandra.

  • 28 Juli 2012 - 20:00

    Mam:

    Hoi Oliver ,

    Leuk een paar plaatjes en dat je daar gewoon reclame maakt voor Maritiem Instituut de Ruyter. Gaaf !!!

  • 28 Juli 2012 - 20:23

    Pap:

    Hoi Ol,
    Zo te zien ga je ook al op een gezond regime, goed bezig
    Groeten
    pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 588
Totaal aantal bezoekers 134399

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: