Oliver aus Tirol - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Oliver aus Tirol - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Oliver aus Tirol

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

18 Januari 2009 | Oostenrijk, Wenen

Goedendag,

dit keer vanuit Ischgll, haha jullie stakkers.. Nee hoor grapje! het is helemaal niet leuk om lekker naar apres ski bars te gaan en te knallen over hele lekkere pistes :)

De foto´s komen nog want we zijn hier nog maar 1 dag! Ik heb vandaag tijdens de eerste afdaling mijn duim al gekneusd, haha!

Maar het leukste is nog wel dat ik gister een mailtje kreeg van de HAL.. Dat was leuk, want ik ga dus vakantiewerk doen.. Op de ms Oosterdam!! 290 meter lang, dat is 60 meter langer dan de Statendam! Ik heb nog twee foto´s van de Oosterdam op de site gezet die ik ter plaatse heb gemaakt, kun je het verschil zien! Ik hoop wel dat de mensen er net zo leuk zijn als op de Statendam!

Ik was erg blij, enig minpuntje is dat ik precies twee dagen zomervakantie heb.. Ik ga varen tussen Barcelona en Istanbul dus dat is weer geen straff..

Nou geniet ze thuis:)

xx

• 18 Januari 2009 - 16:16

Ma, Quinten En Luka:

Ach wat erg je duim gekneusd moet je maar een beetje gecontroleerd naar beneden gaan he !!
    Indruk maken zeker ?
    Kon pap een beetje volgen ? Wij hebben het vandaag ook heel leuk gehad hoor ! Lekker naar de film geweest met Luka er zaten wel 10 mensen in de zaal. View in Tnz is binnenkort failliet schat ik zo.
    Heel leuk van je vakantiewerk. Ik zie op het reisschema dat je op 30 aug in Kusadasi in Turkije bent dus ik ben nou volop op zoek naar een vakantie daar in de buurt, kunnen we jou eens bezoeken op je bootje. Nou geniet ze en doe een beetje voorzichtig he want over 5 weken gaan we weer naar Zell an See.
    groetjes,

de stakkers van het thuisfront

• 18 Januari 2009 - 18:51

Rieke:

Spaar je maar een beetje voor de volgende vakantie! Anders zit jij straks als een 'stakker' thuis! Ghehe!
    Groetjes!

• 19 Januari 2009 - 11:20

Oli:

dude, dat wordt feesten van de zomer!!!

geniet er nog ff van op wintersport!

mzl oli

• 19 Januari 2009 - 13:22

Harry Broere:

Hey Ollie,
    wat heb jij een ellendig leven zeg...........
    Groeten uit Breda
    Harry