Geile schnee - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Geile schnee - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Geile schnee

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

20 Januari 2009 | Oostenrijk, Wenen

Gutentag,

Weer een berichtje uit verveling, want toen we vanochtend op stonden sneeuwde het keihard en mist en alles wat vervloekt is op wintersport!

Aangezien we er gister nog even een flinke lap op gegeven hebben in de Kuhstal, vond het pap het wel een mooie om zijn bed weer in te kruipen.. Nouja hij heeft ook wel gelijk maar over een half uur ga ik in ieder geval naar boven!

Gisteren was wel een geweldige dag, kijk maar naar de foto´s! Het klaarde rond de middag helemaal op, het waaide wel heel hard waardoor wat liften gesloten waren maarja.. We hebben heel hard geknald (tenminste ik dan ;)) Toen pap stopte ben ik nog een keer naar boven gegaan, verkeerde lift natuurlijk! En eenmaal boven kwam ik in één of andere sneeuwstorm terecht, waardoor ik op een rode piste zelfs maar amper vooruit kwam!

Die middag was de Kuhstal, de beste apres ski tent van Ischgl. erg gezellig!

Ik heb ook mijn reisje op de Oosterdam al uitgezocht, Ik vaar van Barcelona tot Istanbul en al het intressante wat daar tussen ligt! Zoals Monaco, Rome, Venetië, heel veel Griekenland en Kusadasi waar de familie op vakantie gaat!

  • 20 Januari 2009 - 07:21

    Harry:

    Hey Ollie en Luc,
    kijk, da's nou eens een leuk plaatje ; pap en zoon bij elkaar !
    Ik heb gisteren onze Tim uitgezwaaid , die in Zweden gaat studeren voor 5 maanden. Hij is met de auto en reed vanmorgen vlakbij Kopenhagen. Tja, hij ging weg en deze papa stond.....met tranen in de ogen....Tjonge, wat zijn jullie snel groot geworden en wat gaat het snel...Deze plaatjes doen mij meer beseffn, Ollie, dat er meer in het leven is dan enkel maar werken ! Geniet ervan en groeten aan jullie pap ! Laat hem een flesje Obstler meenemen, dan kom ik die binnenkort met jullie opmaken in Hulst !
    Veel plezier en groeten.
    Harry

  • 20 Januari 2009 - 18:32

    Marino:

    Zaterdag komen we er aan!!! Yoehoe
    Nog veel fun daar!
    marino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Statendam 08

stage op cruiseschip ms Statendam

Recente Reisverslagen:

20 Januari 2009

Geile schnee

18 Januari 2009

Oliver aus Tirol

24 December 2008

weer thuis

17 December 2008

Nederland op zijn best, in de carieb dus

17 December 2008

Isla betekent Eiland :)
Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 134246

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: