Geile schnee - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Geile schnee - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Geile schnee

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

20 Januari 2009 | Oostenrijk, Wenen

Gutentag,

Weer een berichtje uit verveling, want toen we vanochtend op stonden sneeuwde het keihard en mist en alles wat vervloekt is op wintersport!

Aangezien we er gister nog even een flinke lap op gegeven hebben in de Kuhstal, vond het pap het wel een mooie om zijn bed weer in te kruipen.. Nouja hij heeft ook wel gelijk maar over een half uur ga ik in ieder geval naar boven!

Gisteren was wel een geweldige dag, kijk maar naar de foto´s! Het klaarde rond de middag helemaal op, het waaide wel heel hard waardoor wat liften gesloten waren maarja.. We hebben heel hard geknald (tenminste ik dan ;)) Toen pap stopte ben ik nog een keer naar boven gegaan, verkeerde lift natuurlijk! En eenmaal boven kwam ik in één of andere sneeuwstorm terecht, waardoor ik op een rode piste zelfs maar amper vooruit kwam!

Die middag was de Kuhstal, de beste apres ski tent van Ischgl. erg gezellig!

Ik heb ook mijn reisje op de Oosterdam al uitgezocht, Ik vaar van Barcelona tot Istanbul en al het intressante wat daar tussen ligt! Zoals Monaco, Rome, Venetië, heel veel Griekenland en Kusadasi waar de familie op vakantie gaat!

• 20 Januari 2009 - 07:21

Harry:

Hey Ollie en Luc,
    kijk, da's nou eens een leuk plaatje ; pap en zoon bij elkaar !
    Ik heb gisteren onze Tim uitgezwaaid , die in Zweden gaat studeren voor 5 maanden. Hij is met de auto en reed vanmorgen vlakbij Kopenhagen. Tja, hij ging weg en deze papa stond.....met tranen in de ogen....Tjonge, wat zijn jullie snel groot geworden en wat gaat het snel...Deze plaatjes doen mij meer beseffn, Ollie, dat er meer in het leven is dan enkel maar werken ! Geniet ervan en groeten aan jullie pap ! Laat hem een flesje Obstler meenemen, dan kom ik die binnenkort met jullie opmaken in Hulst !
    Veel plezier en groeten.
    Harry

• 20 Januari 2009 - 18:32

Marino:

Zaterdag komen we er aan!!! Yoehoe
    Nog veel fun daar!
    marino