Let's get ready! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Let's get ready! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Let's get ready!

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

12 December 2009 | Nederland, Hulst

Haii,,

Ja het komt er weer bijna aan! Na mijn examens moet ik in Januari nog wat verslagen inleveren nog enkele herkansingen en dan kunnen we weer!!

Dit keer wordt het de Zuiderdam (voor alsnog), een zusterschip van de Oosterdam waar ik deze zomer op heb gezeten. Met andere woorden, de mooiste schepen van HAL!!

Jammere van deze schepen is de wekelijkse dienstjes, mijn reis is dan ook iets minder spannend dan mijn vorige 2. Eerste 2 maanden rondjes Caribbean (curacao, aruba, costa rica, panama) Dan via Mexico en Californië naar Vancouver. Vanaf hier doen we de laatste 3 maanden van mijn stage 7 daagse tripjes naar Alaska met de voor mij bekende havens, Juneau/Skagway en Ketchikan!

Dinsdag hebben we een come together op kantoor, mischien zit er nog een mooi schip in het vat en anders gaan we hier gewoon lol trappen, en mischien wel een beetje leren;) Nee hoor haha, ik heb er zin!

Mijn laatste contract als leerling, in augustus/september vertrek ik hopelijk als 4e!

xx

• 13 December 2009 - 08:35

Hendrik En Nicole:

Noem je dat minder spannend Oliver? Ons lijkt het in elk geval super!
    Geniet er met volle teugen van!!! Alvast veel succes met je examens en daarna....Goede reis!

• 13 December 2009 - 10:05

Oliver:

Ik zie net dat er ook nog een droogdokking tussen zit, dat is wel weer super gaaf!!

• 06 Februari 2010 - 11:24

Natalie:

Hopetee!!!! En gaan!!..

Het wordt weer hartstikke leuk!!

xxxx

• 06 Februari 2010 - 16:22

Ferdinand:

Je kunt het slachter treffen!

Goede vaart.

MVG. de Familie Helmers

• 06 Februari 2010 - 19:17

Thea:

Hoi Oliver

Ten eerste heel veel succes met je examen(voor 50 plus heel belangrijk)
    en verder een hele goeie reis,jij vind het minder,maar geloof me,velen zouden er willen komen,geniet ervan.
    Laat je het weten,waneer je geslaagd bent?
    Groetjes Thea