Yankee land - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Yankee land - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Yankee land

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

20 Februari 2010 | Verenigde Staten, Miami

Hoi!

Alles goed? Met mij wel!

Nou waar zal ik beginnen.. Ohja mijn school is klaar, na een hoop getouwtrek en vooral bloed zweet en tranen heb ik het allemaal net op tijd afgekregen. Een typerende leraar bankwerken vond het nodig om me nog eventjes te pesten waardoor ik de wintersport moest missen.

Maar ach, ik ben ondertussen weer in Miami dus ik ben de lachende derde! De laatste 3 maanden heeft een hoop gemopper en gebaal opgeleverd, maar dat betaalt zich nu uit. De douane in Miami was erg blij om me te zien, ik mocht zelf bij hun in het hokje komen zitten vor 3 kwartier. Wat zijn amerikanen gastvrij he:)

Nee hoor, het maakt allemaal niet uit want morgen ga ik weer lekker varen. De Zuiderdam ligt morgen op ons te wachten! Grote crew change dit keer, dus waarschijnlijk zijn er vele collega's in het hotel super gezellig!

Groetjes en ik laat wel van me horen, ohja nog iets vervelends: het is hier
maar 25 graden !! HA-HA-HA

xx, liefs

  • 21 Februari 2010 - 12:11

    Rosanne:

    Hey buurman,
    Dat is beter weer dan hierzo!
    Veel plezier en werk ze.

  • 21 Februari 2010 - 14:20

    Natalie:

    Zo sta je nog voor de deur in de kasteelstraat, en zo sta je daar in miami :D!

    Lekker weertje.. bezoekje bij de douane hahaha! ik zie t al voor me!

    Ik denk dat je nu ondertussen wel al aan boord bent gestapt, de reis kan nu echt beginnen!

    Suc6!

    xxxxxx

  • 21 Februari 2010 - 15:12

    Fam. Helmers:

    Beste Oliver,

    Heel veel plezier, maar we hebben wel een kaarsje voor je gebrand in de praktijk en weet dat wij dat in 20 jaar nog nooit hebben gedaan!
    We wensen je een behouden vaart toe en hopen nog veel van je reisverslagen te lezen.

    Ouders zijn onderweg maar vlakbij nu.

    Fer en Angelique en kids.

  • 21 Februari 2010 - 17:29

    Janny:

    Ja heel vervelend,
    heb je wel smeersel bij.
    Nou Oliver een goeie reis
    en we mailen groetjes.

  • 21 Februari 2010 - 17:39

    Gregor :

    Hey Knaap,

    Ben nu al weer jaloerss!! Hoop dat ik ook weer snel weg kan! Word zeker weer een mooie reis voor je! Maak er wat van!


  • 21 Februari 2010 - 17:57

    Oma:

    Lieve Oliver
    Ben je al gearriveerd op de plaats van bestemming en is alles goed gegaan? Veel liefs dikke kus van je Oma

  • 21 Februari 2010 - 19:31

    Pap,Mam,Quinten,Luka:

    Hoi Oliver,
    Wij zijn veilig thuis gekomen uit Zell am See.We hebben je wel gemist daar hoor !! Dat was nou even jammer. Gelukkig ben je wel op tijd vertrokken en kan je stage op het afgesproken tijdstip beginnen. Vergeet maar gauw alle stress die eraan vooraf ging.
    Behouden vaart !

    Dikke kus van het thuisfront

  • 22 Februari 2010 - 07:38

    Frederique:

    we waren allemaal voor jou aan het duimen op de sonnealm haha :P gelukkig is het nu allemaal goed dus, veel plezier op de boot xx

  • 22 Februari 2010 - 11:45

    Oli:

    goed geregeld man!
    ga jij maar lekker varen in het zonnetje gelukzak, ons reisje maldives is helaas gecancelled voor dit jaar en lig nu dus stil in montenegro :( gelukkig is het snowboarden wel super hier!
    veel plezier en een behouden vaart!

  • 23 Februari 2010 - 18:13

    Oma BOGAERT :

    Hallo Oliver,
    Ben je het al een beetje gewend aan boord ik denk zomaar van wel.Ik kijk telkens uit naar de verslagen die we ontvangen. Nou Oliver hartelijke groetjes en een dikke kus Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 134481

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: