Ingeslingerd! - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Ingeslingerd! - Reisverslag uit Port-au-Prince, Haïti van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Ingeslingerd!

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

23 Februari 2010 | Haïti, Port-au-Prince

Hoi allemaal!

Inmiddels veilig beland aan boord van de Zuiderrrrdam!

Super leuk hier, het is wel weer even wennen want ik ken echt niemand! Volgende cruise komt er wel een 2e stuurman aan boord die ook op de Oosterdam zat. Maar dit brugteam is ook super leuk dus het komt wel goed!!

Ik begin dus 6 weekjes met de brug, daarna duik ik de "tempel der techniek" in voor 6 weken! Daarna moet ik even kijken hoever ik met mijn taken sta..

Ik heb geen foto cameratje meer dus ik kan geen foto's maken.. Maar ik beloof dat ik er snel 1 ga kopen!

We lagen gisteren in de Bahama's en morgen komen we aan in Curacao waar we midden in Willemstad komen te liggen! Daarna richting Aruba, waar we een crewparty hebben.. maar aangezien ik van 20:00 tot 24:00 wacht loop op de brug kan ik daar maar heel eventjes naar toe!

We varen nu net rond Haiti, ik heb al een lekker dagje gewerkt/takenboek. nu ben ik even vrij!

Groetjesssss uit de Caribbean Sea, 27 graden en een lief windje Haha!

  • 23 Februari 2010 - 20:00

    Rodjer:

    Ja ja heel fijn die berichtjes van jou he manneke, en wij hier in de gietende regen , depri, na carnaval, maar het is je gegund veel fun en go! Gr Roger

  • 23 Februari 2010 - 21:25

    Mam:

    Stuur eens een beetje zon deze kant op !!

    Gelukkig hebben wij ook net wat vitamine Z opgedaan in Oostenrijk want hier is het triest.

    groetjes, het thuisfront


  • 24 Februari 2010 - 07:49

    Hendrik En Nicole:

    Jammer dat je er niet bij was in Oostenrijk. Maar het ziet er daar op de Zuiderdam ook helemaal ok uit! We wensen je een fijne reis, geniet ervan!!!

  • 24 Februari 2010 - 09:27

    Natalie:

    Hoppeteee en gaaaaan!!
    haha

    xxx

  • 24 Februari 2010 - 10:45

    Marino:

    Hey maatje, veel plezier daar. Komt wel weer goed in die zomerse sferen daar! Hier nog dik winter, koud, grijs, regenachtig, wat zul je dat missen :)
    Groetjes marino

  • 24 Februari 2010 - 12:13

    Marga:

    Dat klinkt weeral niet verkeerd. Ben wel heel benieuwd naar foto´s.
    Geniet ervan en volg de raad van je moeder op en stuur die zon vlug onze kant op.

    Groetjes vanuit Clinge

  • 25 Februari 2010 - 10:18

    Dorith:

    Jeetje ollie, is dat takenboek nou nog steeds niet af?? :P Succes er mee enne doe me zussie ef de groetjes in willemstad :) (loopt daar stage) xxxx

  • 25 Februari 2010 - 10:18

    Dorith:

    owh daar was je gisteren :)

  • 25 Februari 2010 - 21:21

    Oma :

    Hallo Oliver,
    Zojuist je verslag gelezen op naar Aruba,is het een mooie reis Oliver ,zo te lezen wel he Luka heeft de leeswedstrijd jammer genoeg niet gewonnen, maar hij was erg goed maar ja er kan in elke categorie maar een winnen .Ik ga zo slapen en voor jou de beste wensen en een dikke kus van OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 134490

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: