Crocssss - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Crocssss - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Crocssss

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

11 Maart 2010 | Costa Rica, San José

Hoi allemaal!
Inmiddels ben ik weer in Puerto Limon, Costa Rica beland!
De bar begint meer en meer gevuld te raken, dus daar ben ik er blij mee! Haha, paar leuke avondjes gehad weer!
We zijn ook weer door de eerste sluizen van het Panama kanaal gevaren, dat is altijd een hectische dag! Dit keer was geen uitzondering, ik heb mooie foto’s genomen van echt fucking grote krokodillen die aan de oevers lagen!
Vandaag liggen we weer in Puerto Limon. Hier kwam Columbus als eerst aan ofzoiets, want er is hier echt geen ruk te beleven verder. Overal liggen zwervers in de straat, kinderen die er uitzien alsof ze onder een vrachtwagen hebben gelegen. 1 grote bende dus, maar de crew purser regelt elke week dat we hier een voetbalveldje kunnen gebruiken. Ik ging dit keer voor het eerst ook een keertje mee, was super leuk. Ik ben alleen helemaal kapot want voetballen in de brandende zon met 32 graden doet een man niet echt goed (nouja een vrouw waarschijnlijk ook niet?). Haha, maar ik ben dus wel even super veel gebruind vandaag volgens mij! Ik heb er wel een pijnlijke knie aan overgehouden, ik rende knie tegen knie met een beer van een vent dus dat was wel weer een beetje jammer.
We hebben weer 2 heerlijke rustige zeedaagjes voor de boeg! Lekker wat navigatie doen ’s ochtends en dan ’s avonds mijn wachtje. Kan ik s middags takenboeken, ik heb mijn eerste verslag trouwens al bijna af.. Ooh ooh wat een studje! Beter wel, want dan kan ik mijn laatste maand elke dag in de zon gaan liggen.. ohnee, Alaska.. Ik weet nog wel een fijn tijdverdrijf dan hahaha!
Xxx see you next cruise!

  • 11 Maart 2010 - 08:24

    Mam:

    Toen ik de titel las dacht ik aan die oer lelijke slippers..Zou oliver die gekocht hebben ? Nee toch !! Natuurlijk niet. Jij bedoelde natuurlijk de echte krokodillen.
    Vandaag spannende dag Quinten moet theorie examen doen voor zijn rijbewijs. Ik heb benieuwd. verder gaat alles z'n gangetje hier.

    dikke kus
    Mam

  • 11 Maart 2010 - 11:12

    Natalie:

    Heeee OL!

    hahahaha ik moest ook gelijk aan die slippers denken! Puerto Limon lijkt me niet echt zo leuk nee... Gelukkig voor jou dat de bar wat drukker wordt! Dat heb jij zeker geregeld :P? 32 graden pfff lekker hooor!

    Xx

  • 11 Maart 2010 - 11:37

    Marino:

    hey kerel,
    best leuk die crocs schoenen, moet je zeker doen en onder je pakkie dragen. hahaha
    Have fun!

    gr marino

  • 11 Maart 2010 - 18:29

    Pap:

    He Ollie,

    Goed te horen dat alles goed met je gaat, vandaag is Quinten voor de 1e keer geslaagd voor zijn theorie rijexamen, dus een klein feestje vanavond voor we hem weer terug brengen naar Brugge.

    Veel plezier daar en tot horens

    groetjes pap

  • 13 Maart 2010 - 18:25

    Oma BOGAERT :

    Hallo Oliver,
    Je verslagen lees ik hoor als ze er zijn en ik heb de boot gezien door het Panamakanaal ,Praschtig hoor. Ik ben blij dat je het besr naar je zin hebt op de vaart,elke dag ergens anders aanmeren of op zee. Als Opa dat niet meer mag meemaken vind ik wel erg ,hij zou zo trots op je zijn ,maar helaas. Vandaag ben ik met je mama eens naar Antwerpen geweest eerst naar ket kapelletje ,winkelen tussen de
    middag lekker gelucht nij Dele Franche en van tevoren hadden we ook al eens koffie gedronken in een echte Antwerpse wafelhuis . Ja we hebben echt een gezellige dag gehad en later zijn we nog op de terug weg naar de hocky wezen kijken Quinten speelde mee . Nou Oliver dit is dan weer het nieuws ik wens je een goede reis en een dikke kus van je OMA

  • 20 Maart 2010 - 13:47

    Terry:

    He, Oliver,
    Leuk hoor je reisverslagen dan kunnen we wat meegenieten. Pas op van die kaaimannen daar he. Ze waren al aardig dichtbij. Vandaag moet je broertje samen met Armand hockeyen in Tilburg. Paps Jan en Paps Luc zijn er samen naartoe, gaan supporteren.
    He, nog veel plezier daar!!
    gr. Terry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 134497

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: