Hondenwacht - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Hondenwacht - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Hondenwacht

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

23 April 2010 | Cayman Eilanden, Georgetown

Hoi allemaal!
Weer een tijdje geleden, maar ik heb weinig meegemaakt. Nouja voor jullie niet intressant, want ik heb wel weer heel veel geleerd!
Ik zit inmiddels weeral 3 weken in de machinekamer, ik zit in de hondenwacht sinds gisteren. Dat betekent: 12:30-04:30 en 00:30 – 04:30 wacht lopen, maar in deze cruise gaan we 4 keer een uurtje terug in de tijd (tijdszone) dus zijn nogal wat extra uurtjes. Verder doe ik nog wat onderhoud en takenboeken dus het is wel echt een prop vol programma! Het is een beetje jammer, want de wal kan ik bijna niet op en de bar is nu ook weer even voorbij want ik moet dus s nachts op wacht. Maar dat drukt de barrekening dan weer goed, want laatste cruise was nogal een hoge rekening. Maarja lol hebben blijft ook belangrijk, hahahaha!
In San Diego wil ik wel graag de wal op want dan liggen we samen met de Oosterdam en dan kan ik mijn maatjes van afgelopen zomer weer een keer zien! Dat is wel super leuk!
We hebben inmiddels dus koers gezet richting Vancouver, vanwaar we wekelijkse Alaska cruises gaan doen. Nouja ik wordt daar dus niet echt warm van, want het regent daar altijd en ik heb de cruise al 7 keer gedaan! Maar ik kan toch de wal niet op want ik moet keihard knallen aan mijn takenboek!
Nog 3 maanden te gaan en best nog wat werk, maar dat komt goed! Ik vlieg 30 Juli lachend naar huis, daar kijk ik wel naar uit! Maandje vakantie en dan ga ik waarschijnlijk HBO doen!
De foto’s, we hadden een barbecue met de machinisten op Steel Beach. Dit is vlak bij de grote uitlaatpijpen, haha en daarom staat mijn haar recht want er zat nogal veel wind!
NOuja groetjess!!!

  • 23 April 2010 - 06:35

    Soof/Ruth/Faal?:

    y0000 Ollie!
    Wat een tijden zeg, pff. RSPCT!!
    Je gaat dus waarschijnlijk gelijk HBO doen ipv varen? AIGHT super nice, beter wel in Vlissingen??

    Sterkte met die tijden en het harde werker, JE KAN HET!

    aaaah en ik moet vanmiddag weer afrijden, beter geen faal dit keer... Nja als ik m sowieso maar heb voor jullie terug komen anders krijg je weer van "HAHAHA BUMPER 2".

    xxx

  • 23 April 2010 - 06:37

    Renata:

    Heey Olly
    je ziet er goed uit...een beetje werken doet je goed (haha)
    Hier word het een mooi weekend rond de 20 graden
    kunnen we lekker buiten genieten...

    Groetjes dan aan de ijsberen xxx

  • 23 April 2010 - 07:42

    Natalie:

    Hey!!!! wir wollen die Eisbären sehen!!! Ooooowohoohooo! Haha :D

    Goed bezig daar :D en leuke foto's!

    Heb je het wel nog een beetje naar je zin? Volgens mij heb je namelijk wel al een beetje zin om naar huis te komen, En natuurlijk vinden wij dat allemaal helemaal niet erg haha:P

    Binnekort gaan we hier met z'n alle naar hulst en dan gaan we weer naar Highsteet.. wordt wel weer leuk!

    Iig heeel veel suc6 met je opdrachten!! En nog heel veel plezier daar!!

    Liefs xx
    Natalie

  • 23 April 2010 - 18:32

    Pap:

    Die tijden hebben ze niet voor niets hondenwacht genoemd lijkt me, scheelt je pa wel in het bijdragen van de barrekening.
    Kun je gelijk in de sportschool je spieren wat updaten. Succes met je taken en veel plezier

  • 23 April 2010 - 19:17

    Mam:

    Hoi Oliver,

    Leuke foto's. Leuke man met dat 3 dagen baardje.
    Is dat de moderne versie van Kapitein Iglo.
    En dat manneke tegenover je........... haha hoe oud is die ? Twaalf ? Jeetje wat een broekkie !!

    Toen Luka iets hoorde over een Hondenwacht was hij helemaal blij : krijgen we een hond ?
    Hahaha mooi niet !!

    Jij vertrekt straks naar het regenachtige Alaska terwijl het in Hulst een heel zomers weekend wordt.Wij hebben er zin in.

    groetjes
    Mam
    xxx

  • 23 April 2010 - 19:34

    Janny:

    hoi oliver lang geleden hé,je zou zeggen dat je bent afgevallen of zie ik het niet goed.
    Da krijg je van geen biertjes en hard werken.
    En dat allemaal door de machine kamer.
    Ga je in september al HBO doen dat zou wel lekker zijn,nog een paar jaar de student uit hangen.Hier gaat alles z'n gangetje
    groetjes

  • 23 April 2010 - 20:16

    Michael:

    Ha vent, haha wat kut, ik zit ook in de hondewacht, leuk is dat -_-, maar goed tis hier wel goed aan boord van de Noordam!, betere sfeer enz :D

  • 04 Mei 2010 - 09:24

    Luka:

    Hee ol. Hoe gaat die. ik heb nu vakantie. gelukkig.Het is vandaag beter weer dan gisteren. Toen was het echt hondenweer. Vorige week kreeg ik baanpermissie. Dan mag je de baan op met je ouders of een pro met hendicap 45. Morgen ga ik de baan op met mutti en fatti. Je foto's van de dolfijnen zijn grappig. Voorral die waar je er een kust. Een paar weken terug was de verjaardag van de juf ik heb gitaar gespeeld. dat was best leuk. Doeilukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 635
Totaal aantal bezoekers 134484

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: