Luxe suite!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Luxe suite!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Luxe suite!!

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

07 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!

Is weer even geleden, maar ik werk vooral dus ik maak (voor jullie) niet zoveel spannends mee!

In Nederland is het bijna tijd voor de verkiezingen geloof ik he, nou hopelijk worden de goede partijen gekozen anders kunnen we met zijn allen naar Duitsland gaan verhuizen vrees ik! Als ik het zo af en toe lees is het nogal hectisch allemaal, en gooien ze nogal met modder naar elkaar.

Achja het zal allemaal wel weer meevallen denk ik, zoals altijd een grote mond waar uiteindelijk helemaal niks van terecht komt!

Nou hier gaat het gelukkig wel allemaal goed! Ik ben mijn laatste week van mijn machinekamer (voor de rest van mij leven, haha) bezig. Ik loop een weekje met elecs mee, dat is best wel leuk! Ondertussen moet ik deze week ook nog wat handtekeningen verzamelen en mijn laaste technische verslag schrijven, over elektrische systemen. De 3e gaat me daar beetje mee helpen dus dat gaat goed komen, en als ik dit allemaal af heb kan ik zaterdag weer lekker terug naar de brug! Daar moet ik in principe nog maar 1 verslag en wat handtekeningen halen, en daar heb ik dan nog 7 weken voor!

Ondertussen ben ik ook van hut gewisseld, ik zit nu op het achterdek (ver weg van die lawaaierige boegschroeven en cast members!) Tussen de officieren, in echt een mega grote hut! Met twee 2persoonsbedden, een koelkast, grote handdoeken en internet verbinding in mijn hut! Dus dat is wel lekker voor die laatste 8 weken, ik moet hem delen met Reinout een deck cadet uit Harlingen dat is wel oke! Maar hij gaat over 2 weken naar huis en dan Jamie (engine cadet uit Glasgow) weer terug, hij is wel oke maar mega slordig dus die moet ik even temmen want ik kan er absoluut niet tegen als er met brandstof besmeurde overall in mijn hut ligt! Dat doe ik zelf ook niet!

Nouja kijk maar even naar de foto’s! Ook nog een mooi feestje gehad, maarja wanneer niet! Hahaha!

Groetjess,, xxx

  • 07 Juni 2010 - 04:44

    Oliver Missiaen:

    Ohja mijn haar is terug kort.. Hahaha eigenlijk stukken beter

  • 07 Juni 2010 - 05:50

    Hendrik En Nicole:

    Hallo Oliver,
    We zien dat het je goed gaat! Mooie foto's ook!
    En de oranje voetbalgekte is zelfs tot bij jullie aanwezig! Groetjes!!!

  • 07 Juni 2010 - 09:34

    Simone Boon:

    Wat een mooie fotooooooooo's <333 Geniet ervan =) En werkse natuurlijk... haha

  • 07 Juni 2010 - 10:11

    Ruth/soof/faal?:

    Dag knul!

    wat een heldenfotos:D:D
    heel fijn om te zien dat ook jij nederland steunt tijdens het WK! HELD!

    Nu tentamens daarna weer lang leven de lol en richting la France!
    xx

  • 07 Juni 2010 - 12:19

    Oma Bogaert:

    Hallo Oliver,
    De machinekamer ben je nu even uit,2n gelukkig zijn er ook collega,s die je helpen en kun je op de brug,leve de vrijheid!!!
    En ook nog een andere hut,dussen de elite gelukkig voor jou.ja jongen je moet overal vanonder aan de trap beginnen en zelf de ladder beklimmen en als je boven bent zijn wij en ook jij blij. Goed gedaan jochie!!!
    De foto,s heb ik ook bekeken waar jij opstaat met die ijsrots is heel mooi en met de opblaaseend zie je er vrolijk uit. Hier alles best wel goed ,alleen het weer wil nog steeds niet echt lukken ,wel afgelopen zaterdag was het mooi ,En je ma had eigenlijk al gepland eens naar het strand te gaan voor Zondag ,maar dat ging niet door vanwege het weer, echt rotweer en regen fikse bui in de namiddag

    Zaterdag ben ik wel even naar Antwerpen gereden toen was het wel aangenaam zomaar even eruit bij Delifranch een lekkere bruine baguet gegeten en kopje koffie en wat lopen neuzen in winkels en wat gekocht

    Vanmorgen naar mensendick geweest dus zijn we weer fit Oh ja om mijn rechterhand zit een braise en moet ik later aan geopereerd komt een nieuw botje in. Oud worden is niks,maar oud zijn komt met gebreken. Nou Oliver ik wens je verder een goede vaart en hoop dat je het naar je zin hebt nu ,dikke kus van je OMA

  • 07 Juni 2010 - 16:16

    Mam:

    Hey Koekiemonster ( achterop je overal ) is dat je bijnaam ?
    Nou dat beloofd niet veel goeds.........
    Eindelijk een ruimere hut nou dat mag dan ook wel na al die weken kamperen. Lekker dat je nou niet meer met je laptop op schoot in de gang moet zitten. Kunnen we misschien toch nog eens skypen.
    Nog 8 weekjes en dan ben je weer thuis.
    De bbq staat al in de aanslag en de Slager is al gewaarschuwt : spare ribs afleveren bij de Kievitistraat nr. 13.
    Morgen Quinten's rijbewijs. Duimen he !!
    Verder gaat hier alles zoals altijd.

    dikke kus
    Mam

  • 07 Juni 2010 - 18:15

    Jacky:

    Verhuist naar andere hut. Ik naar ander schip. Krijg vandaag te horen dat ik morge mot vliegen. ga aan boord van coral methane, nieuwste schip uit de vloot. uit 2009 zien wel hoe da gaat. cheers

  • 09 Juni 2010 - 14:07

    Laurens En David:

    Hi there,

    Leuk te zien dat het goed met je gaat. Ik zie dat jullie je eigen X Factor contest hebben gehouden ;)! je drinkt uh, zingt ze vast allemaal onder tafel. Als je maar niet ZINKT! Het ga je goed Ollie.

    Groeten uit Brabant.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 134518

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: