Afgedropen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Afgedropen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Afgedropen

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

12 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!

Hoe gaat het? Grote kater na de verloren finale van gisteren zeker..

Erg erg erg jammer van de finale gisteren. Hier aan boord was dit eigenlijk de enige wedstrijd waar ik een beetje het oranje gevoel gehad heb jammer genoeg! En dan verliezen ze! We zaten met een grote groep voetbal te kijken in de crew mess en de sfeer was best goed, iedereen schreeuwen en zingen enzo! Maar de spanning overheerste wel, en wat een enorm kut moment 116’… Achja ze zijn dan toch tweede van de hele wereld en dat is best een prestatie! Over 2 jaar winnen we het EK gewoon en dan weer 2 jaar later het WK!

Ze hadden ook nog wat georganiseerd voor de passagiers aan boord, maar dat was natuurlijk niet zo uitbundig en ik denk niet dat veel passagiers (over het algemeen >65jr) het appricieren als ik keihard op die toeter zit te knetteren. We hebben nog wel een rondje door het schip gelopen en ze keken me erg vreemd aan, ze zijn het niet helemaal gewend dat iemand zijn kop oranje schminkt voor een voetbalwedstrijdje hahaha!
Vooral leuke gezichten als de deur van de lift open gaat en ik sta in het deurgat compleet oranje op die toeter te blazen, haha!

Hier gaat het allemaal wel goed, mijn verslag aan het afronden dat wordt hopelijk deze week afgetekend en dan ga ik naar de feestmode; s ochtends navigatie en s middags wacht van 16-20u! Wordt een goede tijd, mijn laatste twee weekjes aan boord alweer! De tijd is gevlogen!

Nou verder is het allemaal zoals normaal, 2 keer per week feest en elke zaterdag lekker de wal op in Vancouver waar het ongelooflijk mooi weer is elke week tot nu toe! Kom ik al een beetje in de mood als ik weer naar Nederland kom!

Ik vlieg 31 juli vanuit Vancouver naar Schiphol waar ik 1 augustus rond uurtje 3 s middags land. Ik vlieg samen met de 4e WTK dus dat is wel gezellig!

En s avonds een klein feestje in de kievitstraat!

Tot snel!
xxxx

  • 12 Juli 2010 - 20:52

    Mam:

    Hoi Oliver,

    Nog 20 nachtjes slapen en dan ben je weer thuis. Het aftellen is begonnen.

    Tot gauw.
    Dikke kus
    mam

  • 13 Juli 2010 - 07:02

    Hendrik En Nicole:

    Ja Oliver, een prachtige reis loopt nu bijna op z'n eind! Leuk dat we het alweer een beetje konden volgen! We wensen je nog een paar fijne weken en dan naar huis! Je familie zal er wel enorm naar uitkijken!!!

  • 13 Juli 2010 - 09:41

    Pap:

    Hey Ol,

    Wel leuk die oranje foto's, heb je er toch nog wat van meegekregen en het is juist, 2e van de wereld is een superprestatie, ons feestje loopt nog een week door met het Sloebertoernooi.
    Geniet ervan en tot zo...

  • 15 Juli 2010 - 07:04

    Simone Collet:

    heeyyy oliver!!
    ik vroeg aan je mama en oma hoe het met je was maar ik kan je natuurlijk ook zelf een berichtje sturen he;)
    vanmiddag komt je broertje om te knippen wat een grappig mannetje zeg!
    ik zie er veel in terug van jou!:P
    nouuu ik hoop dat je het naar je zin heb daarzo!
    tot snell
    groetjes uit hulst!
    je oud klasgenootje simone:D

  • 17 Juli 2010 - 19:44

    Oma Bogaert:

    Hallo Oliver,
    Het gaat opschieten he? Iedereen zal blij zijn als je weer thuis bent ,je zo lang moeten missen en jij ons allen is niet niks,maar je hebt het prima geklaard,altijd positief waren je berichten knap echt waar. En als je thuis komt is er beslist voor jou een mooie verassing maar dat zul je wel zien maar dat zal je wel zien. Leuk He dat je oude vriendin je een mailtje heeft gestuurd,ja ik zie haar altijd bij Laura de kapper daar werkt ze. Luka is gisteren ook geweest en Simone heeft zijn haar geknipt Volgende week ga ik enkele dagen met Ome Walter en tante Renate en Thijs natuurlijk varen en de ouders van Renate komen ook eens langs en daar ga ik dan mee terug naar huis. We zien wel. Nou Oliver hhel veel groetjes dikke kus van je Oma

  • 26 Juli 2010 - 12:38

    Terry:

    Hoi Oliver,

    Wat een prachtige tijd heb je daar !! De dolfijnen dat is voor Enrique wel een Mega-ervaring, hij vindt de foto's zooo mooi.
    Wij wensen je een hele goede reis terug naar huis en tot binnenkort.

    Zonnige groetjes vanop de camping in Nieuwvliet.
    Jan en Terry
    Armand en Enrique

  • 27 Juli 2010 - 16:52

    Thuisfront:

    Nog 5 nachtjes slapen................................................................................................................................................

  • 27 Juli 2010 - 18:45

    Nancy:

    Hey Oliver,
    Heb van je moeder de afgelopen maanden je belevenissen gehoord. Voornamelijk als we op de golfbaan liepen. Nog even en we kunnen je weer live aanschouwen in de Kievitstraat. Fred, de meiden en ik wensen je nog een paar leuke dagen op de boot en een fijne reis naar huis! Tot snel!

  • 28 Juli 2010 - 17:05

    Thuisfront:

    Nog 4 nachtjes slapen ......................................................................................................................

  • 29 Juli 2010 - 18:49

    Thuisfront:

    Nog 3 nachtjes slapen ......................................................................................................................

  • 30 Juli 2010 - 19:11

    Thuisfront:

    Nog 2 nachtjes slapen.......................................................................................................................

  • 31 Juli 2010 - 07:43

    Thuisfront:

    nog 1 nachtje slapen.......................................................................................................................

  • 31 Juli 2010 - 07:48

    Kleine Broeder Luka:

    he ol. hoe gaat het daar zo nog een paar uurtjes en je bent weg met het vliegtuig wij verheugen ons er erg op dat je weer thuis komt. een vraagje nog. vieren we al meteen het feestje als je terug komt. of wat later.

    groetjes luka en tot snel

  • 01 Augustus 2010 - 17:22

    Thuisfront:

    HIJ

    IS

    THUIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    WELKOMSPARTY VANAF 20.30 UUR IN DE KIEVITSTRAAT

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 134495

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: