Laatste loodjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

22 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal!
Ondertussen zit ik alweer in mijn tweede week op de brug! Ik werk overdag en s avonds loop ik wacht met 2e stuurman Hans van 2030 tot 0030. Het is wel hard werken, maar als het mogelijk is (haha weinig) mag ik om 12 uur stoppen en dan kan ik aan mijn takenboek werken. En ik moet nog maar 1 verslag doen; Stabiliteit en daar ga ik zaterdag aan beginnen!
Nouja verder heb ik weinig meegemaakt, het gaat alleen nog maar om dat stomme takenboek en dat zo snel mogelijk af te krijgen maar het is nogal frustrerend want ik heb nog steeds al mijn machinekamer handtekeningen niet, en dan moet ik elke keer als ik wat tijd heb weer daar gaan zitten en proberen die handtekeningen letterlijk binnen te slepen!
Reinout (andere Nederlandse leerling) is vorige week naar huis gegaan, dus ik ben nu de enige Nederlandse (van de 9!!!!!!!!!!!!!!!!!) leerling aan boord. Maar we hebben wel een vast groepje waar we altijd mee naar de bar gaan, best gezellig! Voordat hij wegging gingen we in Ketchikan nog naar een houthakkersshow, dat was opzich wel grappig!
Ik heb wel super veel zin om naar huis te gaan!! Nog 5 weken en 4 dagen! Haha en dan lekker op vakantie!
Nou dat was het wel weer!!
xxxxxx

  • 22 Juni 2010 - 21:51

    Roeben:

    Hey Oliver,

    Je hebt het ermaar druk mee jongen! Klinkt wel gezellig lumberjack show en de bar met het gerstenat!

    Succes nog en tot over een tijdje..
    Moge Nederland wereldkampioen worden ;

    Adios !

  • 23 Juni 2010 - 06:23

    Ome Walter:

    HEY KAMELEN DRIJVER.
    Neem dat takenboek maar mee naar Kloosterzande, teken ik het wel af voor je.
    Tjuus, groeten uit Kloosterzande

  • 24 Juni 2010 - 08:58

    Oli:

    hard werken op de brug...? HAHA! ;)
    klinkt allemaal weer goed maat! kom je nog richting indische oceaan vant jaar? stuur dan ff een berichtje!
    mzl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 134480

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: