Foto's! - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Oliver Missiaen - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Oliver

Blijf op de hoogte en volg Oliver

03 Maart 2010 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Hallo Leutee!

Alles goed hier! Daar vast ook wel, ik zag op tv dikke stress voor de gemeenteverkiezingen. Jullie zullen de uitslagen wel krijgen vanavond!
Tsja er zal toch wel weinig veranderen haha!

Mijn eerste cruise is over, 10 dagen zijn voorbij gevlogen. Ondertussen al goed gesettled dus dat is ook wel weer fijn! We hebben nog 2 cruises (20dagen) en dan gaan we droogdok in, in de bahama’s: Freeport! Maar daar schijnt helemaal niks te doen te zijn, dus we zullen zien!

Ik heb wat foto’s geupload: zuiderdam in Curacao, Panama kanaal (heel close!!) we hebben daar nog wel tegen de kant aan gezeten, en hoe we ontvangen werden in Cristobal met danseresjes! En een fototje van toen ik op de lifeboats zat, dat was mijn kantoortje. Kunnen er niet veel zeggen he!

Nou dat was het wel weer!

Xx

  • 03 Maart 2010 - 21:00

    Simone Boon:

    Mijn tante woont (woonde?) daar in Freeport! Je kunt best op bezoek hahaha. Het is daar heel leuk zegt ze, moooooie stranden! (Pirates of the caribbean is daar opgenomen ^^)

    Enjoooooooooy!

    xxx

  • 03 Maart 2010 - 21:41

    Janny:

    Hoi Oliver,
    Je hebt op curacao binnen gelegen das wel leuk dan lijkt de boot veel groter dan als je buiten lig.Ziet er weer geweldig uit.
    groetjes uit ULST

  • 04 Maart 2010 - 07:37

    Mam:

    Zo'kantoortje wil ik ook wel wat een uitzicht. Dat is heel wat anders dan mijn uitzicht op kloosterzande. Al hoewel de zon schijnt hier nu ook. Het is alleen zo'n 25 graden kouder. Winter houdt nog steeds aan hier.
    Nachtvorst en overdag al 2 dagen lekker weer.

    gr. Mam

  • 04 Maart 2010 - 11:31

    Oli:

    aloha,

    waar je ook bent, met een goede bemanning is het overal leuk toch?! :)
    enjoy!

  • 04 Maart 2010 - 18:20

    Ferdinand:

    Het eerste wat ik 'aanklik' is de foto van de danseresjes!

    Daar kun je beslist niet 'aankomen'!

    Volgens mij woont je moeder in "ulst".
    En daar is het net zo koud.
    Er zit ongeveer zo'n 9 km 'tussen'!

    Het uitzicht is iets 'wijdser; nagenoeg alle bomen zijn er gekapt; het waren er ook 'te veel'.

    Groet ,

    Fam Helmers

  • 04 Maart 2010 - 18:35

    Luka:

    hee ol.
    Helaas ik heb de voorleeswedstrijd niet gewonnen.Ik ben vierde geworden.En ik heb een mooie oranje tas gekregen.Hij lijkt op de tas van de postbode.Ook heb een t-shirt gekregen met daarop een gouden boek en gouden tekst SCHOOLVOORLEESKAMPIOEN 2010.Ik zit nu ook op computer typen en dat is elke dag veel werk.Ik zit samen met Benoit en Sebastiaan in 1 groepje.Als je een taak afgemaakt hebt voor de typles krijg je speciale gezichtjes te zien op je beeldscherm.
    Lachend gezichtje is voldoende en lachend gezichtje met duim onhoog is uitstekend.
    Verdrietig gezichtje is onvoldoende en kwaad gezichtje is te laat.
    Ook lees ik nu elke dag samen met mutti de golfregels door.
    Zondag's op de golfles hebben we ook theorie en de rest van het groepje zit al in hoofdstuk 5 dus dat moeten wij nog even inhalen. Makkie !!
    Dit was het wel.
    Doei

    je kleinste broertje
    LUKA

  • 04 Maart 2010 - 21:23

    Oma BOGAERT :

    Hallo Oliver
    Hier in Hulst ook alles prima. Antwerpen Nick en Simon was echt geweldig we hebben er heel veel van genoten .Dat was nou eens echt een verjaardagcadeau Veel liefs dikke kus van OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Oliver

Dagboek van mijn vaaravonturen / reizen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 134509

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2013 - 22 December 2013

Van Pool naar Pool

27 Juni 2012 - 01 September 2012

Orcana 2012

29 Oktober 2010 - 25 Juli 2011

Tussendoortjes

20 Februari 2010 - 31 Juli 2010

Zuiderdam 2010

21 Juli 2009 - 05 September 2009

Oosterdam 09

01 Augustus 2008 - 10 Januari 2009

Statendam 08

23 Juli 2007 - 01 September 2007

Suomigracht 07

Landen bezocht: